Romantic Book Square
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Romantic Book Square

Dit is een forum waar wij eens lekker kunnen babbelen over boeken, )
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Kathryn Smith - Be Mine Tonight (the Brotherhood of Blood 1)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Marisa
Admin
Marisa


Aantal berichten : 314
Leeftijd : 42
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 01-02-08

Wat lees je?
Schrijster:
Titel:
Tot nu toe?: Goed

Kathryn Smith - Be Mine Tonight (the Brotherhood of Blood 1) Empty
BerichtOnderwerp: Kathryn Smith - Be Mine Tonight (the Brotherhood of Blood 1)   Kathryn Smith - Be Mine Tonight (the Brotherhood of Blood 1) Icon_minitimedo jul 03, 2008 4:04 pm

I am called Chapel . . .

For nearly six centuries I have roamed the night, a mortal man no longer. Would that I could undo the past -- when I entered the sanctuary of the Knights Templar to wrest from them the Holy Grail, only to discover the chalice I raised to my lips was not the sacred relic but a hellish cup of damnation. Now I shun the day and all things human, driven by an ungodly thirst. And yet...

Never have I known a maiden the like of Prudence Ryland, whose beauty and spirit awaken a heart I feared long cold and dead. But her young life is slipping away, and she also seeks the deliverance of the Grail -- unaware that the cost of her search could be her soul. I must help Prudence, for in six hundred years, no other woman has stirred my passions so. But dare I tender to my beloved that which she most desires -- the sensuous "gift" of forever that is both rapture and a curse: my immortal kiss?

Hmmmm wat moet ik er van zeggen. Het is een goed boek, leuk om te lezen, goed plot weer eens een ander soort vampier. Maar ik miste iets, kan me hand er niet op leggen wat ik miste.

Pru vond ik geweldig, hoe ze met alles omgaat en haar karakter gewoon geweldig.

Chapel vond ik op een gegeven moment een zeur worden. Hij is ook goed maar op een gegeven moment had ik zoiets van Pru schop hem onder z’n hol al moet is zeggen dat het hele boek door er wel een aantal zijn geweest die hem wel even vertelde wat ze nou van zijn geëmmer vonden. Maar het komt niet zijn dikke schedel door. Normaal gesproken kan ik zeggen dat je niet 1,2,3 alles wat je altijd gelooft heb opzij zetten. Maar het had in dit verhaal wel wat eerder gemogen en vooral als het over de hoofdpersonages gaat.

Al met al een leuk boek hopelijk ontwikkeld de schrijfster in het volgende verhaal, zoniet dan blijft het een leuk boek en zeker een serie om verder te lezen. Daar niet bovenaan de top lijst maar kom ieder zijn smaak. Misschien voor mijn smaak te tam, hahahahahaha

Hahahah voor wie geen zin heeft in mijn mythes verklaringen hieronder niet lezen Wink

En natuurlijk kan ik het niet laten om een opmerking te maken over de legende van lilith hahahah ja ja ook in deze mythe was ik geïntereseerd alhoewel hij uit de bijbel geschrapt is bestaan er genoeg uhhhh oude papieren die zeggen dat lilith inderdaad Adam’s eerste vrouw was. Alleen is ze zelf weg gegaan omdat ze Adam een vervelende man vond om het maar ff zo te vertellen. Ze wilde gelijke rechten. Zij kon het geheim van god en riep hem aan om haar te laten gaan. Adam riep god ook weer en vroeg god om haar terug te halen waarop god 3 engelen stuurde. Lilith weigerde terug te gaan, waarop de engelen haar en al haar nakomelingen zou vervloeken ( ahhh daar komen de vampieren en demonen) zij zou hun daarop vervloeken maar terug gaan zou ze niet doen. Er zijn zelf verhalen gevonden waarop zou staan dat Lucifer de engel was die haar vervloekte en zij hem. Haar nakomelingen werden de eerste vampieren (een andere mythe verteld dat als ze verstoten word dat ze wraakt neem op adam en eva en hun kinderen bijt en deze in vampieren veranderd, maar dan klopt de Bijbelse theorie dat wij van de kinderen van adam en eva af stammen helemaal niet meer hahahah) en zijn nakomeling de eerste demonen. Zij werd de koningin van de duivel en hij werd de duivel. Een nootje lucifer betekend drager van licht en lilith betekend zuivere. Hmm heel toepasselijk. Nog een leuk weetje jullie hebben denk ik ook allemaal wel eens de schepping van adam van Michelangelo gezien als je heel goed kijk zie je tussen de engeltjes een vrouw naast god zitten dit is lilith dus dames wij waren er eerder dan mannen

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.romanticbooksquare.nl
 
Kathryn Smith - Be Mine Tonight (the Brotherhood of Blood 1)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kathryn Smith - Taken by the night
» Kathryn Smith - Let the night begin
» Kathryn Smith - Night after night
» Shannon Drake - Beneath a blood red moon (Vampire serie book 1)
» Patricia Briggs - Blood bound (Mercedes Thompson series book 2)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Romantic Book Square :: Boeken :: Paranormaal :: Beoordelingen-
Ga naar: