Romantic Book Square
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Romantic Book Square

Dit is een forum waar wij eens lekker kunnen babbelen over boeken, )
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Een hopeloze romantikus van Harriet Evans

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Becky

Becky


Aantal berichten : 144
Leeftijd : 49
Woonplaats : Oost-Vlaanderen
Registration date : 29-04-08

Wat lees je?
Schrijster: Christine Feehan
Titel: Dark Symphonie
Tot nu toe?: Geweldig

Een hopeloze romantikus van Harriet Evans Empty
BerichtOnderwerp: Een hopeloze romantikus van Harriet Evans   Een hopeloze romantikus van Harriet Evans Icon_minitimedi aug 05, 2008 10:13 pm

Laura Foster is hopeloos romantisch. Het is haar grootste karakterfout en het brengt haar altijd weer in de moeilijkheden. Haar vrienden weten het, haar ouders weten het, en ook Laura zelf moet toegeven dat ze de wereld door een roze bril bekijkt. Dan eindigt er opnieuw een relatie in een drama in plaats van in 'nog lang en gelukkig'. Ze besluit om per direct alle mannen af te zweren, geen liefdesromannetjes meer te lezen en zich vanaf nu verstandig te gedragen.

Om haar voornemens kracht bij te zetten gaat ze mee op een a-romantische vakantie met haar ouders en haar grootmoeder. Al na een paar dagen prullariawinkels, natuurgebieden en kasteeltuinen is Laura in staat om haar haren uit te trekken. Tot ze Nick ontmoet, de irritante maar sexy tuinman van Chartley Hall....


Ik vond het boek zodanig goed dat ik het niet kon laten om dit eventjes hier te melden Very Happy Sommige stukken in het boek kwamen me zeer bekend voor Embarassed (Aan wie deed ze me soms denken?! lol! ) Het is een zeer luchtig, leuk verhaal ideaal voor een zondagnamiddag om eens lekker te ontspannen. Het leest erg vlot. Ik vloog er gewoon door en ik vond het dan ook erg jammer als het gedaan was.

Groetjes,
Becky Smile

P.S. ik heb dit boek gewoon geleend in mijn bibliotheek (hoewel ik er ernstig over nadenk om het boek toch te kopen Very Happy ) en ze hebben in mijn bibliotheek nog veel leuke boeken dus ... cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Marisa
Admin
Marisa


Aantal berichten : 314
Leeftijd : 42
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 01-02-08

Wat lees je?
Schrijster:
Titel:
Tot nu toe?: Goed

Een hopeloze romantikus van Harriet Evans Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een hopeloze romantikus van Harriet Evans   Een hopeloze romantikus van Harriet Evans Icon_minitimema maa 09, 2009 3:20 pm

ik ben dol op dit soort boeken en een tip ik zal ooit een de beoordelingen schrijven ahahah maar probeer rachel gibson eens, echt heerlijke boeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.romanticbooksquare.nl
Becky

Becky


Aantal berichten : 144
Leeftijd : 49
Woonplaats : Oost-Vlaanderen
Registration date : 29-04-08

Wat lees je?
Schrijster: Christine Feehan
Titel: Dark Symphonie
Tot nu toe?: Geweldig

Een hopeloze romantikus van Harriet Evans Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een hopeloze romantikus van Harriet Evans   Een hopeloze romantikus van Harriet Evans Icon_minitimema maa 09, 2009 10:47 pm

Bedankt voor de tip, ik ga het eens opzoeken Very Happy

Becky Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een hopeloze romantikus van Harriet Evans Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een hopeloze romantikus van Harriet Evans   Een hopeloze romantikus van Harriet Evans Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een hopeloze romantikus van Harriet Evans
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Romantic Book Square :: Boeken :: Chicklit/Romance/Contemporary(hedendaags) :: Beoordelingen-
Ga naar: