Romantic Book Square
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Romantic Book Square

Dit is een forum waar wij eens lekker kunnen babbelen over boeken, )
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 J.R. Ward - Lover Avenged

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lady Caella
Admin
Lady Caella


Aantal berichten : 582
Leeftijd : 49
Woonplaats : Schiedam
Registration date : 08-02-08

Wat lees je?
Schrijster: Gena Showalter
Titel: The darkest pleasure
Tot nu toe?: Moet nog beginnen

J.R. Ward - Lover Avenged Empty
BerichtOnderwerp: J.R. Ward - Lover Avenged   J.R. Ward - Lover Avenged Icon_minitimedi feb 24, 2009 2:34 pm

J.R. Ward - Lover Avenged Loveravenged


Caldwell, NY, has long been the battleground for the vampires and their enemies, the Lessening Society. It’s also where Rehvenge has staked out his turf as a drug lord and owner of a notorious nightclub that caters to the rich and heavily armed. His shadowy reputation is exactly why he’s approached to kill Wrath, the Blind King, and leader of the Brotherhood.

Rehvenge has always kept his distance from the Brotherhood, even though his sister is married to a member. Because he’s a symphath, his identity is a deadly secret- the revelation of which will result in his banishment to a colony for sociopaths. And as plots within and outside the Brotherhood take their toll against Rehvenge, he turns to the only source of light in a darkening world- Ehlena, a vampire untouched by the corruption that has its hold on him- and the only thing standing between him and eternal destruction.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.romanticbooksquare.nl
Marisa
Admin
Marisa


Aantal berichten : 314
Leeftijd : 42
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 01-02-08

Wat lees je?
Schrijster:
Titel:
Tot nu toe?: Goed

J.R. Ward - Lover Avenged Empty
BerichtOnderwerp: Re: J.R. Ward - Lover Avenged   J.R. Ward - Lover Avenged Icon_minitimema maa 09, 2009 2:48 pm

tja moet nog phurry en die andere gek lezen, maar heb er de kracht niet voor vond butch al aardig bagger worden ahahha.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.romanticbooksquare.nl
Lady Caella
Admin
Lady Caella


Aantal berichten : 582
Leeftijd : 49
Woonplaats : Schiedam
Registration date : 08-02-08

Wat lees je?
Schrijster: Gena Showalter
Titel: The darkest pleasure
Tot nu toe?: Moet nog beginnen

J.R. Ward - Lover Avenged Empty
BerichtOnderwerp: Re: J.R. Ward - Lover Avenged   J.R. Ward - Lover Avenged Icon_minitimema maa 09, 2009 10:59 pm

Nou, ik moet zeggen dat ik toch wel benieuwd bent naar Rhevenge verhaal, dus ik schaf deze zeer zeker aan.


Laatst aangepast door Lady Caella op ma apr 13, 2009 3:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.romanticbooksquare.nl
jasje17

jasje17


Aantal berichten : 4
Woonplaats : Alphen aan den rijn
Registration date : 12-04-09

Wat lees je?
Schrijster: Ward, JR
Titel: Lover Revealed
Tot nu toe?: Goed

J.R. Ward - Lover Avenged Empty
BerichtOnderwerp: Re: J.R. Ward - Lover Avenged   J.R. Ward - Lover Avenged Icon_minitimema apr 13, 2009 3:28 pm

ik wil die zeker lezen
ik heb tot nu toe gewoon de eerste drie delen gelezen en ik vindt die supper, doe ik wacht op de volgende boek dat die thuis komt want ik heb die bestelt via bol.com.

kuzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Lady Caella
Admin
Lady Caella


Aantal berichten : 582
Leeftijd : 49
Woonplaats : Schiedam
Registration date : 08-02-08

Wat lees je?
Schrijster: Gena Showalter
Titel: The darkest pleasure
Tot nu toe?: Moet nog beginnen

J.R. Ward - Lover Avenged Empty
BerichtOnderwerp: Re: J.R. Ward - Lover Avenged   J.R. Ward - Lover Avenged Icon_minitimema apr 13, 2009 3:38 pm

Hi jasje...jij hebt pas de eerste drie delen gelezen...nou meid, dan heb je nog wat te gaan. Ik zou zeggen heel veel plezier met de rest, ik weet zeker dat je die ook leuk zal gaan vinden.

Hugs
Natasja
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.romanticbooksquare.nl
Gesponsorde inhoud





J.R. Ward - Lover Avenged Empty
BerichtOnderwerp: Re: J.R. Ward - Lover Avenged   J.R. Ward - Lover Avenged Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
J.R. Ward - Lover Avenged
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lover enshrined by JR Ward
» J.R. Ward - Lover Enshrined (BDB book 6)
» Her secret lover - Sara Bennett
» The Black Dagger Brotherhood- Ward,JR
» Daed after Dark - Kenyon - Ward etc.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Romantic Book Square :: Nieuwe releases-
Ga naar: