Romantic Book Square
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Romantic Book Square

Dit is een forum waar wij eens lekker kunnen babbelen over boeken, )
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 The Midnight Breed - Adrian, Lara

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
jasje17

jasje17


Aantal berichten : 4
Woonplaats : Alphen aan den rijn
Registration date : 12-04-09

Wat lees je?
Schrijster: Ward, JR
Titel: Lover Revealed
Tot nu toe?: Goed

The Midnight Breed - Adrian, Lara Empty
BerichtOnderwerp: The Midnight Breed - Adrian, Lara   The Midnight Breed - Adrian, Lara Icon_minitimema apr 13, 2009 3:23 pm

Deze seires zijn ook leuk, in vergelijk met de Black Dagger Brotherhood is het een beetje hetzelfde, affraid maar ook niet, want in deze series heb je weinig vrouwelijke vampires maar de Breed mates die mannen van drinken zolang een van die twee dood gaan.
Wat vinden jullie van die boeken of hebben jullie die niet gelezen maar als je die niet gelezen hebt raad ik je aan die te lezen want die is kei goed. Een beetje onduidelijk in het begin maar het wordt wel duidelijk zo lang je maar leest natuurlijk Laughing .

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lady Caella
Admin
Lady Caella


Aantal berichten : 582
Leeftijd : 49
Woonplaats : Schiedam
Registration date : 08-02-08

Wat lees je?
Schrijster: Gena Showalter
Titel: The darkest pleasure
Tot nu toe?: Moet nog beginnen

The Midnight Breed - Adrian, Lara Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Midnight Breed - Adrian, Lara   The Midnight Breed - Adrian, Lara Icon_minitimema apr 13, 2009 3:35 pm

Hallo Jasje17, ik zie dat je een nieuw gezicht bent op dit forum.... ballon Welkom, ik hoop dat je het hier erg naar je zin zult hebben. Mocht je vragen hebben dan kan je bij mij of anders bij Marisa terecht.

Over de Midnight breeds...ik vind dit een geweldige series. Lara Adrian is een van mijn favorite schrijfsters. De serie lijkt inderdaad veel op de BDB, maar heeft toch zijn eigen kwaliteiten. Ik denk dat je onder het kopje beoordelingen nog wel wat reviews kan vinden van bepaalde boeken uit deze series.

Hugs
Natasja
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.romanticbooksquare.nl
Marisa
Admin
Marisa


Aantal berichten : 314
Leeftijd : 42
Woonplaats : Dordrecht
Registration date : 01-02-08

Wat lees je?
Schrijster:
Titel:
Tot nu toe?: Goed

The Midnight Breed - Adrian, Lara Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Midnight Breed - Adrian, Lara   The Midnight Breed - Adrian, Lara Icon_minitimewo mei 27, 2009 2:42 pm

Vind het leuk lezen maar niet allemaal achter elkaar hahahaha als ik zo deze topic's aan het beantwoorden ben merk ik dat ik totaal niet een goed DBD DH TMB fan ben hahahaha ben echt meer een cassie, dante & kate daniels typje ahahah
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.romanticbooksquare.nl
Gesponsorde inhoud





The Midnight Breed - Adrian, Lara Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Midnight Breed - Adrian, Lara   The Midnight Breed - Adrian, Lara Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Midnight Breed - Adrian, Lara
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lara Adrian - Midnight Awakening (The Midnight Breed, book 3)
» Lara Adrian - Midnight rising (Midnight breed, book 4)
» Lara Adrian - Veil of midnight (Midnight Breed book 5)
» Promo Lara Adrian Midnight breed
» Lara Adrian - Veil of midnight

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Romantic Book Square :: Boeken :: Paranormaal-
Ga naar: